(Video) Dipuji Kerana Hadiri Majlis Pernikahan Bekas Suami. Kuat Sungguh Akak Ni

Seorang wanita hadir pada majlis perkahwinan bekas suaminya kerana ingin membuktikan bahawa dia tidak terkesan dengan pernikahan tersebut. Kejadian ini berlaku di Indonesia.

Wanita berkenaan, Alifa Balqis memuat naik rakaman video memaparkan dia menghadiri majlis perkahwinan bekas suaminya dalam aplikasi TikT0k baru-baru ini.

Alifa berbuat demikian selepas sebulan berceraii dengan lelaki itu.

“Saya hadir ke majlis perkahwinan bekas suami saya dan isteri baharunya.

“Sabarlah hati, semoga saya ada pengganti lebih baik,” tulisnya pada kemas kini status di TikT0k.

Menurut portal TribunStyle, Alifa tidak menyangka klip videonya mendapat perhatian netizen dan menjadi tular.

Alifa berkata, dia sengaja mencabarr dirinya untuk hadir ke maj­lis itu kerana mahu membuktikan kepada bekas suami bahawa dia kuat dan tenang menghadapi perceralan mereka.

Dalam video sama, Alifa turut dilihat naik ke pelamin dan bersalaman dengan isteri baharu bekas suaminya seperti tiada apa-apa berlaku.

Reaksi Orang Ramai

Wanita hebat dan kuat.mgkin dia berpikir ni dah kehendak ALLAh.j0doh dia ma mantan sampai disini.selebih nya jodoh wanita lain.mgkin dengan ibu sabar.satu saat nanti ALLAh kasih yg lebih baik lgi ntk ibu.

Maybe dia dah move on atau Maybe dia rasa syg lagi. Maybe dia nk rujukk balik jdi isteri kedua yg pertama.

Nak tunjuk kuatt la konon.balik umoh meraungg bucu katil. Kat sana dah jadi trend si mantan kekasih/bekas pasangan dtg majlis kawin.lepas tu masok tik tok.

Sumber : Kosmo/Tribun

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Dan Jangan Lupa Share Ya. Terima Kasih

Jangan lupa untuk subscribe Facebook, Instagram & Juga Twitter @CherasDaily untuk info baharu dan terkini!

PERHATIAN: Pihak Cheras Daily  tidak akan bertanggungjawab Iangsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dengan bijak terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Cheras Daily juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*